Klacht: Etenswaren van een jaar over tijd

op 09 februari 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vandaag heb ik 2 repen van Vifit Sport gekocht in jullie winkel. Dit leek interessant omdat het tussen de afgeprijsde artikelen lag. Via de strategisch geplaatste sticker over de houdbaarheidsdatum was duidelijk dat ik hier 50% korting op kreeg. Toen ik thuis was en even een reep wou eten kwam ik na 1 hap er echter achter dat een citroen reep niet bruin hoort te zijn en al zeker niet naar oude kaas hoort te smaken. Na het stickertje los te maken zag ik dat deze reep houdbaar was tot 20-01-2018, de reep is dus ruim een jaar over tijd. Als dit nu 2019 was en enkele dagen over tijd prima, daar wordt je niet ziek van. Maar dit is gewoon gevaarlijk voor de gezondheid van uw klanten. Ik weet dat voeding niet jullie voornaamste markt is maar ik hoop dat het wel duidelijk is dat de houdbaarheidsdatum ten eerste ten alle tijden zichtbaar dient te zijn en dat het gewoonweg verboden is om voedingswaren die een jaar over tijd zijn te verkopen. Ik koop ook baby voeding bij jullie dus dit is een serieuse aanslag op mijn vertrouwen in jullie winkel. Jullie stellen namelijk dat een euro extra omzet belangrijker is dan de gezondheid van jullie klanten.

Wanneer de overige repen uit de winkel worden gehaald en ik een goeie tegoedbon ontvang vanwege het risico op mijn gezondheid.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabgoem