Klacht: Dataverbruik in de nacht

Khar op 23 september 2022 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Inmiddels maakt mijn dochter gebruik van kruidvat prepaid. Al enige tijd gaat er elke nacht geld af van de prepaid. Soms 70 cent soms 20 cent. 1x per nacht op wisselende tijden. Al 2x contact gehad met kruidvat. Het systeem liegt niet zeggen zij. Dus lieg ik blijkbaar. De mobiele data staat standaard uit. Dus daar kan het niet aan liggen. Mevrouw aan de telefoon zegt dat mijn dochter midden in de nacht dan naar beneden gaat om de telefoon te checken. Dan zou ze volgens mij nog steeds gebruik maken van WiFi ipv mobiele data. Feit is dat er niets veranderd. Nu is afgesproken dat wij de telefoon op onze slaapkamer hebben om zo echt te weten dat er geen telefoon gebruikt wordt snachts. Op de vraag wat we dan gaan doen wanneer dat wel het geval is zegt ze doodleuk dat het dan aan de telefoon moet liggen. Dus hier bereiken we niets mee. Op de vraag wat ik nog meer kan doen in de telefoon instellingen wordt geantwoord dat zij niet van telefoonreparatie is en dat niet weet. Prepaid is op, grotendeels aan nachtelijk dataverbruik in huis met WiFi terwijl de telefoon uit staat. Kruidvat mobiel laten we maar links liggen.

Geld terug van kruidvat mobiel voor het nachtelijk dataverbruik.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

21 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Khar