Klacht: artikelen besteld, niet bezorgd en kon ze ophalen in de winkel

ummjunaid op 28 mei 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24-05-2019 om 15:04 uur heb ik een aantal artikelen besteld bij kruidvat online. Op de site staat voor 22:00 uur besteld volgend dag in huis met uitzondering van zondag en maandag, omdat dit geen bezorgdagen zijn. Op 25-05-2019 ben ik thuis gebleven in afwachting van mijn bestelling die ik voor het weekend nodig had. Tot mijn verbazing zie ik wel dat de bestelling afgerond is maar ik heb nog niks ontvangen. Op 25-05-2019 gebeld en te horen gekregen dat er iets niet helemaal goed is gegaan en dat ik geduld moest hebben tot 29-05-2019. Op 27-05-2019 weer hele tijd aan de telefoon gehangen met de vraag waar mijn bestelling blijft. Ik had voor het weekend gerekend op mijn bestelling, maar niks ontvangen en vond het niet juist dat ik zo afgewimpeld wordt met de mededeling dat ik moest wachten tot 29-05-2019. Tot mijn grote verbazing krijg ik van de telefoniste de mededeling dat ik de bestelling toch ook in de winkel kan ophalen. Ik heb juist via Online besteld, omdat ik de spullen thuis bezorg wil hebben en NIET naar de winkel wil gaan. Nou is het afwachten totdat ik eindelijk mijn spullen krijg.

Gewenste Oplossing:

Ik ben benieuwd waar kruidvat meekomt. Vind het niet kunnen dat ik nog steeds mijn spullen niet in huis heb en dat ik van een medewerker te horen krijg dat ik anders maar naar de winkel moet gaan om de spullen te halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door