Klacht: actie bij Kruidvat : gratis een lungo-espressotas bij aankoop van 2 pakken L OR koffiecups

op 06 juni 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

hallo, het gaat om een online bestelling bij Kruidvat online van 16 pakken L OR koffiecups die ik op 27mei besteld had.ordernummer525044883
In de reclame folder stond te lezen bij aankoop van 2 pakken 1gratis tas.

Op de site stond niks anders vermeld, dus niets vermoedend heb ik 16 pakken besteld en ik rekende dat ik hierbij 6 espresso- en 2 lungo tassen zou aantreffen bij de bezorging van het pakket.

Er waren alleen de pakken L’OR koffiecups en verder niets.
Heb een mail naar de klantenservice gestuurd diezelfde dag en vandaag 6 juni heb ik pas een antwoord gekregen, omdat ze het druk hadden.
Ik had die pakketten moeten bestellen en de tassen erbij, omdat dit niet automatisch gaat , maar dit heb ik uit de folder nergens gelezen of ervan kunnen opmaken.
Kruidvat beweert dat de voorraad tassen op zijn in de winkels en tassen nasturen doen ze niet. ik zou een cadeaukaartcode mogen gebruiken bij een volgende bestelling van 5 euro.
Wat ik eerlijk zou vinden is dat ze mij die gratis 6 espresso- en 2 lungo tassen waar ik als klant recht op heb zouden nasturen, vermits dat die actie nog altijd bezig is. Het is de 2de maal dat ik online bij kruidvat heb besteld. beleefde groet Ann Wouters

die 6 espresso tassen en 2 lungo tassen gratis nazenden, en graag in t vervolg een duidelijke uitleg vermeld in de folders voor de online bestellers

Ik ben gewoon teleurgesteld nu in Kruidvat online bestellingen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CHEYENE