Klacht: aanbiedingen op voordeelkaart

op 09 juli 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik activeer de aanbieding die ik wil direct. Ik zeg in de winkel dat ik de aanbieding heb geactiveerd voor ik afreken, omdat ik weet dat de gewone prijs wordt aangeslagen. ik laat op mijn telefoon zien dat ik de aanbieding heb geactiveerd. Soms moet ik dat twee keer laten zien. Dan wordt er iemand bijgehaald die ook haar twijfels heeft en vraagt of ik de aanbieding soms al eerder heb gehaald. Wat ik heel vervelend vind. Dan wordt het eindelijk verrekend. Het is iedere keer het geval, heb nog niet meegemaakt dat het goed ging.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als dit opgelost wordt, zodat de aanbieding gelijk verrekend wordt als mijn kaart gescand wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Alle klachten die gemeld zijn door mgoldenbeld