goedemiddag .probeer tevergeefs klanteservice te bereiken
ze nemen niet op of verbreken de verbinding ook krijg ik geen updaten of mijn bestelling in de winkel is heel erg vervelend omdat ik wel een bus moet pakken... Lees meer
Bij ons werden de verkeerde luiers geleverd maat 4 plus in plaats van maat 4. Lees meer
Beste,
Ik kocht 2x een playstation voor mijn kinderen van 20€ en beide waren niet actief! Dus ze konden hun playstation kaart niet inruilen!
Ik hoop hier snel een antwoord op te krijgen!
Ik ga het hier dan ook niet bij laten!
mvg,
Charlyne Lees meer
Ik vind het schandalig dat jullie in een paar maand tijd de prijs van de koffiepads van 5,19 hebben verhoogd naar 6,49. Ik persoonlijk vind dit diefstal, mijn aow is ook niet omhoog gegaan. Moet ik straks maar op een... Lees meer
zat niet bij mijn bestelling , vandaag ontvangen ,hopelijk mag ik het snel ontvangen , vriendelijke groeten. Lees meer
Deze ochtend (12 mei ) in eEindhoven centrum voor 9.45 euro drop geschept in een puntzak.
Thuis gekomen kom ik er achter dat de zachte drop ongelofelijk hard en oud is , er stond op zachte drop !!
De gemengde drop... Lees meer
Artikel besteld en ontvangen.
Alleen de actie van 1 1 gratis is niet toegepast.
Heb maar 1 product ontvangen
Bellen duurt 30 minuten.
Chat functie is gerobotiseerd en werkt dus niet.
Zijn gewoonweg niet bereikbaar.
Tel kosten overstijgen straks de productprijs.
Klacht gemeld met de... Lees meer
Hallo,
Laatst in de kruidvat van Heerlen centrum..
is er een poortje tegen mijn zoontje’s hoofd aan gekomen. Hij ging niet automatisch open en ik vind het ook zeer onlogisch gemaakt voor mensen met kinderen in een kinderwagen en als dan... Lees meer
Gisteren 10-05-2022 heb ik badslippers besteld maar tot heden heb ik geen bewijs gekregen wanneer ik ze kan ophalen wel betaald via de site. Tig x klantenservice gebeld maar nemen niet op ik ga vrijdag laatste poging doen om de... Lees meer
Ik koop al jaren de Kruidvat lotiondoekjes, maar nu zijn ze erg droog en maakt niet goed schoon, waardoor ik vaker water moet bij gebruiken. Heel erg jammer vind ik, en erg lastig, vooral omdat ik een longcovid patiënt ben,... Lees meer