Ik heb in de winkel 2 extra bonnen gekregen met een activatiecode, maar ik heb gekeken op de site maar ik weet echt niet waar ik deze kan invoeren. Misschien weet u het antwoord. Lees meer
Al een aantal keren artikelen bij het kruidvat gekocht en nu hoor ik in Zuidlaren dat mijn klanten kaart is geblokkeerd kijk op een paar bonnen en ja hoor er komen geen punten bij .
HOE KAN DIT
Ik kom ook... Lees meer
Mijn dochter van 16 werkt sinds kort bij kruidvat Amersfoort. Gisteren moest ze van 1 tot 8 werken. Alle medewerkers kregen eetgeld van 6 euro maar zei niet omdat ze aan het vasten is want we zitten in de... Lees meer
zojuist twee treinkaartjes gekocht uit de aktie van het kruitvat en wilde 300 punten inleveren voor extra korting,tot mijn stomme verbazing zei de cassiere dat er geen punten opstonden,ik snapte er niets van omdat ik enkel dagen ervoor nog rond... Lees meer
22 mei 2017 Skippy Schaap uit de folder aangeschaft voor 2 jarige achterkleindochter. Kind helemaal blij tot zij op het opgeblazen schaap plaatsnam.Door de instabiliteit van het schaap klapte zij metern met grote smak voorover op harde vloer. Gelukkig gern... Lees meer
In de folder die vandaag 23 mei 2017 ingaat staan pakken chocomel 15 a 3,99 euro. Deze zijn bij filiaalnummer 6360 in Heesch niet binnengekomen volgens medewerkster.
Ik vind dit zeer slecht van kruidvat.
Wanneer komen deze wel binnen?
Met vriendelijke groet,
Dini van... Lees meer
Verkoopster gaf aan kaart geblokkeerd is.
Ik ben niet verbaast want ik houd niet alles bij dus ik zal wel iets vergeten zijn is dan wat ik denk.
Graag zou ik weer een kaart ontvangen Lees meer
vandaag 8 mei met het in gaan van de nieuwe folder, instappers Tom niet leverbaar. in de winkel gevraagd, maar de medewerkers weten nergens van kunnen mij geen advies geven. via internet is een aparte winkel zeggen ze. Lees meer
Bij deze een dikke vette klacht over het maken van een fotoboek. Bij elke foto die ik plaats moet ik minstens 2 minuten steeds wachten omdat het programma om de haverklap vastloopt!!! En opslaan doet ik ook niet. Waardoor... Lees meer
het is heel moeilijk om inwendig de zalf vanuit de tube de zalf in te brengen, om de ambei de te behandelen. Je mist een extra puntje die je op de tube kunt draaien. zoals Sperti heeft.
Helaas kun je de... Lees meer