Klacht: Krom scherm iPhone 6

op 14 juli 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn telefoon viel ineens uit.
Toen ik m weer aan wilde zetten was deze erg warm, ik heb toen mijn hoesje eraf gehaald en zag dat het scherm krom was getrokken.
De medewerker van de Apple store heeft eea bekeken en gezegd dat het vaker voorkomt en dat de batterij was “opgeblazen”, ik moest echter wel via KPN de telefoon laten repareren.
Ik naar de KPN winkel, de medewerker bevestigde het verhaal van de Apple medewerker en zei dat in dit geval hoogstwaarschijnlijk de telefoon zou worden vervangen.
Vol vertrouwen de telefoon ingeleverd en afgewacht.
Nu zie ik tot mijn afschuw dat er een prijsopgave is verzonden voor de reparatie ??
Ik ben zeer zuinig op mijn telefoon, deze is niet gevallen, ik draag m niet in m’n broekzak en er is nooit water overheen gevallen.
Het jaar garantie is verstreken maar ik beroep me op m’n consumentenrecht.
Op geen mogelijkheid kan ik contact krijgen met e-repair en bij KPN krijg ik ook geen antwoord.

Wanneer mijn telefoon wordt gerepareerd of zoals me is verteld wordt vervangen omdat er reeds 2 medewerkers hadden verklaard dat de batterij zich had opgeblazen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door corien1971