Klacht: Krijg rekeningen gestuurd van Novalnet en zijn al 2 verhoogd. Weet niet waar het overgaat

Arjan Vernooij op 17 februari 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Krijg sinds september een rekening gestuurd van Novalnet betreffende dat ik lid zou zijn van pimperbook. Nog nooit van gehoord en ook zover ik weet nooit hiervoor aangemeld, ook kan ik hier helemaal niks van terugvinden.
Al verschillende keren om opheldering gevraagd bij Novalnet maar krijg geen reactie. De enige reactie die ik krijg is dat de rekening betaald moet worden of ik krijg een verhoogde rekening doorgestuurd.

Als ik een duidelijke uitleg krijg waarover dit eigenlijk gaat. De betaling van tafel is of er een duidelijke antwoord komt dat de rekening terecht is dat dan alleen het originele rekening betaald hoeft te worden
Denk gezien de opstelling van Novalnet en het structureel negeren van mijn vragen en zoals hierboven is uitgelegd dat de rekening onterecht is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 23 februari 2021 om 13:57 geantwoord