Klacht: Krijg micro sfeer kaart niet geplaatst

op 20 maart 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Donderdag een tablet aangeschaft bij media markt. Bij de aankoop vertelt dat ik ergens met extern geheugen wou hebben omdat ik veel met foto verwerking op mijn tablet doe en er een boek op wil kunnen lezen.

Vrijdag wou ik mijn micro sfeer kaart in de kaartlezer plaatsen en deze klikt niet vast. Op internet gekeken of ik iets verkeerds deed, maar het moet op de normale manier kunnen. Ook andere kaartjes geprobeerd maar die geven het zelfde probleem. Hierna mijn zoon
Volwassen zoon gevraagt of ik toch iets verkeerd deed maar hij krijgt het ook niet voor elkaar.

Toen terug gegaan met het apparaat naar de mediamarkt. Onbeschrijflijk hoe je dan behandeld wordt. Het meisje achter de balie pakte een kaartje en vertelde kijk zo werkt het, waarna zij het kaartje tot de helft in het toesteleven deed en concludeerde dat er niets mis was met het apparaat. Toen ik daar tegenin ging kwam er een tweede persoon bij die blijkbaar de leiding hadden die mij wel even vertelde dat ik naar hun moest luisteren en anders maar een andere keer terug moest komen en het kaartje mee moest nemen. Het probleem zou aan het geheugen kaartje liggen en niet aan het toestel. Direct terwijl de kaartjes die ik thuis geprobeerd heb wel in mijn computer vorige tablet eniet telefoon werkten.

Toen ik vervolgens zei dat ik een klacht ging indienen werd ik gewoon uitgelachen en zeiden ze dat ik dat maar moest doen

Ondertussen zit ik met een tablet waar ik weinig mee kan. Het kaartje gaat er wel in maar maakt alleen contact als ik het kaartje ingedrukt hou.

Gezien de manier waarop mediamarkt met haar oudere klanten omgaat neem ik alleen nog genoegen met geld terug. Er is een wanprestatie geleverd door een apparaat te leveren dat niet aan mijn verwachtingen voldoet. Het apparaat is met een defect geleverd en er is hier sprake vanconsumenten koop.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinekehulzebos