Klacht: kranten

op 30 juli 2015 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op di. 28-07-2015 in de morgen twee kranten uit mijn brievenbus gehaald en bij de buren in de tuin gegooid. Wel de brief van Sandd bestelt. Dit is vaker gebeurt en heb daar melding van gemaakt .

Gewenste Oplossing:

als uw werknemer dit niet meer doet !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Sandd

Heeft op 30 juli 2015 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Gussenhoven,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We vinden het erg vervelend dat dit is voorgevallen. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen we deze gericht verbeteren. We nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Heeft u aanvullende opmerkingen? We ontvangen ze graag via e-mail (klantenservice@sandd.nl) Alvast vriendelijk bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gussenhoven