Mijn Klacht:
Ik heb in september een adres wijziging doorgegeven in een kpn winkel.Een paar weken voor de verhuizing heb ik toch maar eens gebeld en er was niets door gegeven. Nu heb ik een nieuwe telefoon en daar moest een nieuwe simkaart in, dit heb ik aangevraagd via de site. Krijg ik een mail en daar staat mijn oude adres op. Heb ik meteen contact opgenomen met kpn maar dit kon niet meer veranderd worden? En wat gebeurd er komt helemaal geen kaartje aan op het oude adres dus ik maar weer gebeld, nu werd het naar het nieuwe adres gestuurd. Volgende het activeren, jammer maar dat gaat niet een foutcode. Weer gebeld sorry mvr er is een probleempje bij kpn als het maandag (tweede pinksterdag) nog niet opgelost is moet u maar even terug bellen. Het is nu dinsdag gebeld en ….. u moet het nog maar een paar keer proberen want het probleem is nog niet opgelost. Ach het geeft niet zit al 4 dagen dat ik niet kan bellen en gebeld worden. Is zaterdag een goede vriendin overleden en niemand kon me bereiken, bedankt KPN!!
Gewenste Oplossing:
Ach het is niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn dat er problemen met Kpn zijn. Ze worden uiteindelijk wel eens opgelost
