Klachten over KPN Mobiel

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

62 klachten gemeld
2.1 /10
20 stemmen
20

Tijdslijn

Op 10 juli 2019 heeft een persoon via Belsimpel een 2-jarig zakelijk abonnement afgesloten inclusief toestel bij de KPN.Op 18 juli is dat abonnement ingegaan.Deze persoon heeft dat gedaan met haar eigen ID gegevens, maar met de bedrijfsgegevens van LE... Lees meer

Klacht over een onterechte factuur

Klacht van op 05 oktober 2019 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 16 Augustus j.l. ben ik naar de KPN XL winkel gegaan in Breda om advies over mijn telfort abonnement mobiel. Mijn abonnement loopt tot 3 februari 2020 en uw medewerker heeft mij verteld, dat het abonnement meteen kon worden... Lees meer

Toestelkrediet aflossen niet mogelijk

Klacht van op 27 september 2019 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Begin juli dit jaar heb ik voor zowel mijn zoon als mijzelf een nieuw abonnement met voor beide abonnementen een toestelkrediet. Deze wil ik graag in een keer aflossen i.v.m. het oversluiten van mijn Hypotheek vanwege de gunstige rente. Echter kon ik... Lees meer