Klachten over KPN Mobiel

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

63 klachten gemeld
2.3 /10
21 stemmen
21

Tijdslijn

April 2019, zou ik een nieuwe telefoon otvangen hebben, deze heb ik nooit in ontvangst gekregen, terwijl zij beweren dat deze telefoon wel bezorgd is. Telefonisch werd mij medegedeeld dat dat alleen maar voordelen zou hebben, en dat dat altijd... Lees meer

Niet klantvriendelijk, geen begrip voor de klacht

Klacht van op 05 september 2019 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Twee jarig abonnement na 14 maand tussentijds beëindigd omreden het onvoorziene lage gebruik. Geen mogelijkheid abonnement aan te passen omdat ik al de laagste vorm had. Gebruik was nog geen 50%! Afkoopsom werd echter gesteld op gehele abonnementskosten. Men toont... Lees meer