Nachtelijke smsjes
Klacht van RD80s op 05 december 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
's Nachts smsjes sturen over bundels of dat je maand begint is echt onbenullig asociaal. Zou een boete op moeten staan. Lees meer

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >
Klacht van RD80s op 05 december 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
's Nachts smsjes sturen over bundels of dat je maand begint is echt onbenullig asociaal. Zou een boete op moeten staan. Lees meer
Klacht van Hetlampje op 29 november 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
Ik heb een tijdje terug een abonnement afgesloten. Dat wil ik nu in gebruik nemen en bij het koppelen in de app zie ik dat er een ander bedrag bij vermeld staat dan op de factuur. Gebleken is dat ik... Lees meer
Klacht van erris.wagenaar op 16 november 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
Wat een nachtmerrie als je probeert te bellen met KPN, dat achterlijke praat systeem is zo slecht dat je er een hartverzakking van krijgt. Lees meer
Klacht van H.T op 16 november 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
Nieuwe Prepaid kaart geactiveerd maar werkt niet . Service nummer 0800-0402 gebeld ,maar de medewerker kon mij als Prepaid klant niet helpen ( wel als Abonee ) . In de KPN winkel Helmond kon mij ook niet geholpen worden... Lees meer
Klacht van Dominic38 op 07 november 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
Op 10 oktober heb ik telefonisch(!) mijn abbonement bij kpn opengebroken en verlengd in combinatie met een nieuwe telefoon. Omdat ik ook nieuwe oordopjes nodig had, koos ik voor een aanbieding van de OnePlus Nord 3, deze had namelijk als actie... Lees meer
Klacht van jos slenter op 24 oktober 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
Beste team KPN, het is niet meer mogelijk om mijn klacht schriftelijk te verwoorden en er daarom aandacht aan te besteden daarom deze notitie. Op de laatste factuur staat er 2 bedragen voor het hetzelfde contacmoment en hetzelfde telefoonnummer met de... Lees meer
Klacht van jehoentje op 03 oktober 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
ik las een bericht van KPN dat ik tijdens mijn mobiele abonnement met bundel en toestel tussendoor eenmalig een nieuw toestel mocht aanschaffen en deze onder mijn huidige abonnement verlengd zou kunnen worden. Nieuw toestel gekocht, oud toestel verkocht en... Lees meer
Klacht van Mariansep op 06 september 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
Ik heb een abonement bij jullie genomen omdat ik van tv heb ik zei nog heb nog abonement bij ander toen zeiden ze wij regelen alles het kan gewoon dus niet ik dacht van heb ik tv en mobiel samen... Lees meer
Klacht van Dreamer1980 op 19 augustus 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
In juni besloten om nieuwe telefoon te kopen. Een Samsung S23. Telefoon werkt vanaf dag 1 niet optimaal want kan hem vanaf het begin niet opladen. Er staat dat apparaat te koud is (tijdens warme zomermaanden) Naar een KPN winkel gegaan... Lees meer
Klacht van Willi Kerkhof op 21 juli 2023 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie
na aanschaf van een nieuw mobieltje is de maandelijkse afschrijving omhooggegaan van 17,43 per maand naar 77,93 per maand. dit moet een foutje zijn. Lees meer