Klachten over KPN Mobiel

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

82 klachten gemeld
2.1 /10
30 stemmen
30

Tijdslijn

Zoals bekend heeft KPN Telfortklanten overgenomen met mobiele abonnementen. Ik heb daar niet om gevraagd, maar allah. Wat blijkt KPN rekent (ik mag aannemen per abonnement 1 euro en 2 ct voor eenmalige (Welke?)kosten. Reken maar uit: zeg 500.000 aansluitingen á 1,... Lees meer

Abonnement vervroegd stopzetten wegens Alzheimer

Klacht van op 06 februari 2020 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn moeder heeft een herseninfarct gehad en nu Alzheimer in een vergevorderd stadium. Ik kan het abonnement niet stopzetten, daar zij al geruime tijd totaal geen gebruik meer maakt van haar mobiel. KPN schrijft elke maand €15.46 af. KPN... Lees meer