Klacht: Kosten pas zelfs bij diefstal

op 03 oktober 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Bij inbraak in de auto van mijn zusje is haar en mijn Basic Fit pasje ook helaas gestolen. Ik heb net gebeld om mijn pas te laten blokkeren wat gelukt is. Tevens vroeg ik of het mogelijk was om een nieuwe pas op te sturen. Dit was echter alleen mogelijk door het online aan te vragen en het bedrag van €15,- te betalen. Voor inbraak maakt Basic Fit blijkbaar geen uitzondering. Dit zou betekenen dus dan mijn zusje en ik totaal €30,- kwijt zijn voor 2 nieuwe pasjes. Mijn zusje kan gewoon aantonen met bewijs dat het daadwerkelijk om inbraak gaat. De dame aan de telefoon was ook totaal niet klantvriendelijk, vroeg niet door of iets in die richting. Zelfs voor gestolen bankpassen vragen niet eens €15,-!!!

Goed gedaan Basic Fit, weer een klant minder!

Basic Fit kan ten eerste als het gaat om gestolen pasjes, kosteloos een nieuwe pas toetsen, mits dit bewezen kan worden uiteraard.

Bij geen bewijs 50/50 de kosten delen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:57 geantwoord

Beste Kimberley,

Bedankt voor jouw bericht.

Ik heb jou proberen te bereiken, maar krijg je jammer genoeg niet te pakken.

Ik heb wel zojuist jouw zus Sacha gesproken omtrent deze klacht. Met haar heb ik telefonisch besproken, dat wij normaliter een coulanceregeling hebben wanneer een pas wordt gestolen. Je kunt dan op vertoon van het aangifteformulier, een nieuwe, gratis pas ophalen.

Om het makkelijk te maken heb ik nu QR-codes naar jullie verstuurd, zodat jullie zelf een gratis pasje op kun halen via de kiosk.

Fijne dag nog!

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door KLuijkx