Klacht: Kosten monteur

op 26 juni 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

vorig weekend had ik geen beeld meer op tv. Met Ziggo gebeld, en met medewerker stappen uitgevoerd om de tv weer aan de praat te krijgen. Ook zelf met andere kabel ingang tv naar aansluiting gecontroleerd. Volgens medewerkster zou het dan aan de kabel in de meterkast, die naar de tv loopt moeten liggen. Deze zou dan defect zijn. Afgesproken werd dat er vandaag vrijdag 26 juni een monteur langs zou komen om de kabel te repareren. Er was een eigen bijdrage van €50 verschuldigd, en alle materiaalkosten zouden daar dan nog bij komen. Monteur is geweest en constateerde dat het inderdaad aan deze kabel lag. Wat schetst mijn verbazing: volgens monteur mocht hij de kabel niet vervangen??? Hij heeft een stukje vd kabel afgehaald en weer ingestoken met de mededeling dat de kabel het misschien 5 minuten zou volhouden, maar misschien ook 5 jaar. Als ik op de hoogte zou zijn geweest dat de monteur van Ziggo de kabel niet mocht vervangen had hij niet langs hoeven komen, maar had ik meteen een elektricien laten komen.. Ik voel mij beetgenomen door Ziggo. Ik zit nog steeds met het probleem van een slechte kabel. Zij hadden mij goed moeten voorlichten door aan te geven dat monteur van Ziggo geen kabel mocht vervangen. Dat ik een bijdrage van €50 moet betalen vind ik onterecht. Als de monteur de kabel had vervangen was ik uiteraat bereid geweest om deze kosten te betalen. Die €50 had ik uit kunnen sparen door meteen een elektricien te laten komen. Ik ben zolang ik mij kan herinneren tot volle tevredenheid klant bij Ziggo ga er dan ook van uit dat ik door de onjuiste informatie dit bedrag niet hoef te betalen. Mvgr. Marian Theelen

Ik ben tevreden als ik het onterechte bedrag van €50 niet hoef te betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marian Theelen