Klacht: kosten en klantenservice UPS

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

sinds korte tijd is KIALA overgenomen door UPS! een drama, via de website kom je niet makkelijk door de stappen heen om het klaar te maken, en prijzen veranderen op momenten dat je het eigenlijk niet doorhebt. vervolgens ga je de klantenservice bellen sta je 20 minuten in de wacht!!!!! en word je vervolgens met een kluitje in het riet gestuurd. er kan zelfs geen antwoord gegeven worden op de vraag waarom een pakketje van 4.05 € ineens veranderd in een pakketje van 11.29 €

Teruggebeld worden door UPS met een fatsoenlijke begeleiding en een fatsoenlijke uitleg waarom de prijzen veranderen onderwijl dat je het pakket aanmaakt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 oktober 2017 om 08:53 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met daarin een volledige uitleg over hoe u een UPS Access Point Economy zending ( voormalig KIALA ) kunt aanmaken.

Mocht u n.a.v. de email nog vragen hebben laat het ons dan gerust weten.

UPS Social Media Team

Heeft op 24 oktober 2017 om 10:26 geantwoord

Ik heb een mail gestuurd met mijn verhaal over de afhandeling, maar wederom tot op de dag van vandaag geen antwoord. voor zover: Mocht u n.a.v. nog vragen hebben laat het ons gerust weten....zegt WEDEROM genoeg over UPS!!! En gewoon de klacht sluiten als opgelost.....niks is opgelost! Voor mij geen UPS meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Moon J