Klacht: kosten en klantenservice UPS

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

sinds korte tijd is KIALA overgenomen door UPS! een drama, via de website kom je niet makkelijk door de stappen heen om het klaar te maken, en prijzen veranderen op momenten dat je het eigenlijk niet doorhebt. vervolgens ga je de klantenservice bellen sta je 20 minuten in de wacht!!!!! en word je vervolgens met een kluitje in het riet gestuurd. er kan zelfs geen antwoord gegeven worden op de vraag waarom een pakketje van 4.05 € ineens veranderd in een pakketje van 11.29 €

Teruggebeld worden door UPS met een fatsoenlijke begeleiding en een fatsoenlijke uitleg waarom de prijzen veranderen onderwijl dat je het pakket aanmaakt.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 oktober 2017 om 08:53 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met daarin een volledige uitleg over hoe u een UPS Access Point Economy zending ( voormalig KIALA ) kunt aanmaken.

Mocht u n.a.v. de email nog vragen hebben laat het ons dan gerust weten.

UPS Social Media Team

Heeft op 13 oktober 2017 om 09:02 geantwoord

Ik word alweer naar een website gestuurd diezelfde die ik gisteren ook al heb gekregen. Mijn vraag was om netjes teruggebeld te worden en een fatsoenlijke uitleg te krijgen. En de uitleg waarom jullie de prijs aanpassen tijdens het proces van € 4.05 naar € 11.29?!?!?!? Het feit dat het op deze manier via een standaard mail word opgelost blijkt maar weer hoe slecht deze klantenservice voor haar klanten is. 20 min wachten geen resultaat en nu wederom hetzelfde. Zwaar teleurgesteld ik zal dan ook écht niemands UPS adviseren. Dit is al het zoveelste....ben nu nog aan t wachteb op een zak hondenvoer van €49.00 die verleden jaar gestuurd is en daar komt ook geen reactie op! Verleden maand pakkettje verstuurd was weg.....3x gemaild ze geven gewoon niet thuis! Mensen als u dit leest: NIET VERZENDEN VIA UPS!

Alle klachten die gemeld zijn door Moon J