Klacht: Kosten berekend voor abonnementsverandering , zonder vooraf mij te informeren.

op 03 februari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2-jarig abonnement afgesloten, een tijdje later is mijn telefoontoestel gestolen. Abonemment wilde ik dus op laagste niveau zetten tot einde kontrakt. In mei 2013 gebeld om abonnement te verlagen naar laagst niveau. Mij werd verteld dat ik in november 2013 terug moest bellen want dan kon ik het verlagen. Er is echter niet gezegd dat er kosten daarmee gepaard gaan. Achteraf dus een ‘boete’van 25 euro gekregen. Ben het daar niet mee eens. Heb toen gebeld maar antwoord is ‘we kunnen’daar niets aan doen’. Wil vanwege deze oneerlijke ervaring niets meer te maken hebben met Vodafone. Heb ook de automatische afschrijving per direkt opgezegd.

Gewenste Oplossing:

25 euro terug, waar ik recht op heb!

Alle klachten die gemeld zijn door Anthonyvoda