Klacht: Kosteloze wijziging

fabiennezoutenbier op 09 juli 2020 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Goedenavond,

Op 5 april heb ik via de chat op de Tui site contact gehad met een van de werknemers wat betreft een ticket naar Curacao. Op advies van deze werknemer heb ik een enkele reis geboekt (16 sept heen). Echter, ik hoorde later dat ik een retour moet boeken omdat ik anders het eiland niet op mag. Toen heb ik op 6 juni contact gehad met Tui om een terugvlucht te boeken. Zij hebben deze boeking toegevoegd aan de bestaande enkele boeking (10 maart terugvlucht). Er is toen niet aangegeven door Tui dat dit een wijziging is. Door Corona mag ik één keer gratis mijn boeking wijzigen en ik zou graag de datum heen en terug wijzigen naar 25 augustus heen en 25 januari terug. Deze week heb ik 2 werknemers gesproken die aangaven dat ik dit gratis kan wijzigen met de extra kosten van eventueel duurdere vlucht. Zojuist had ik Jeanette (werknemer) aan de lijn en zij gaf aan dat dit niet gratis kan omdat er op 6 juni een wijziging is gemaakt.

Er is niet aan mij verteld op 6 juni dat het toevoegen van een retourticket een wijziging zou zijn en dit is ook nergens terug te lezen op de site. Er staat zelfs onder het kopje 'Wijzig kosteloos jouw TUI vlucht' dat je de volgende mogelijkheden hebt om te wijzigen: Vertrekdatum en bestemming. Hier kan ik dus ook niet terugvinden dat een retourticket bijboeken een wijziging is. Ik wil graag kosteloos mijn vertrekdatum wijzigen van mijn ticket (zie hierboven, een van de mogelijkheden) omdat ik nog geen andere wijziging zoals hierboven staat heb gemaakt. Ik hoor graag van jullie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fabiennezoutenbier