Klacht: kopen van tv

op 15 augustus 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

30-07 t-v gekocht,eigenlijk boven mijn budget, maar de cash back aktie van samsung die tot eind van die maand duurde heeft me overgehaald. De tv zou in het begin van de week worden geleverd.Zaterdag 06-08 gebeld tv was niet op voorraad en er kon niet worden verteld hoe lang het duurt . Er werd vanuit gegaan dat de cash back wel goed kwam omdat de tv in juli was aangeschaft. Zaterdag 13-08 weer gebeld, de tv was aanwezig de volgende dag zou ik bericht krijgen welke tijd hij maandag zou worden gebracht. Zondag niets gehoord. Maandag gebeld, na een half uur in de wacht werd er verteld dat de tv tussen 16 en 21 uur werd geleverd.Om 15.45 uur werd ik gebeld dat de tv niet werd geleverd, maar de volgende dag tussen 10 en 16 uur. weer gebeld en tevens bevestiging gevraagd over de cash back, dat zou worden uitgezocht en ik zou terug gebeld worden, is niet gebeurd.

dat er een keer goed word gecommuniceerd, met een juiste datum tijdstip. niet dat ik elke keer vrij moet nemen hele dag thuis kan wachten, en dat voor niks. ook de belkosten zou ik terug willen krijgen,

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Robinklacht24

5 maanden geleden - Het is nu 4 dagen verder en nog niks van de cashback van 200 euro gehoord. Wel is er contact met me opgenomen door een vriendelijke dame die beloofde een oplossing te zoeken voor dit probleem. Nu telefonisch contact geprobeerd te krijgen met mediamarkt, maar na een 20 minuten in de wacht werd ik er uit gegooid. Een 2de poging ook zonder succes. Het zou redelijk zijn als er een vergoeding komt voor al mijn telefoontjes en eindelijk een oplossing voor de casch back!!! De tv staat nog ingepakt en kan per direct worden opgehaald als er niet snel een oplossing komt.

Alle klachten die gemeld zijn door Robinklacht24