Klacht: Stormparaplu

op 16 maart 2019 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb bij Koopjesdeal ’n stormparaplu gekocht. Helaas heel kort en met weinig plezier kunnen gebruiken. Het begon al gelijk met hem héél moeilijk open te krijgen. Dat moest mijn al steeds doen omdat het zo zwaar ging en nu wil hij helemaal niet meer open blijven omdat het zwarte stopknopje helemaal naar binnen zit. Wat kan ik hiermee. Zou u dit voor me op willen lossen?
Bij voorbaat dank

Ik zou erg tevreden zijn als u mij de oplossing geeft!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 17 maart 2019 om 12:12 geantwoord

Beste Anja van de Waarsenburg,

Wat vervelend om te vernemen dat het artikel niet aan uw verwachting voldoet en al bij ontvangst mankementen vertoonde.

Ik adviseer u om een retour aanvraag in te dienen via https:www.koopjedeal.nlretourneren.

Zodra uw retour aanvraag is ingediend, zal de retour afdeling deze beoordelen. Indien deze wordt goedgekeurd, zullen zij u voorzien van de retour formulieren. Hiermee kunt u het pakketje kosteloos retourneren.

Roos
Team Webcare