Klachten over Koopjedeal.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Koopjedeal.nl zijn gemeld. Lees meer >

65% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 3 Deal-Sites

321 klachten opgelost
4.4 /10
421 stemmen
421

Geen levering, niet bereikbaar.

Klacht van op 16 november 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op 3 november 2018 bestelling geplaatst, (Bestelling 203029085) levertijd 5 dagen. Bevestiging van bestelling en betaling ontvangen van koopjedeal. leveringsdatum 9 november. Bestelling tot op heden 16 november 2018 niet ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar (zeer lange wachttijden). 12 november 2018 mail... Lees meer

op 6 november bestel ik twee lampen, deze zouden op 9 november geleverd worden. Helaas stond de bestelling nog steeds op verwerken op 9 november. Na contact met de klantenservice zou dit max 5 werkdagen duren, dus 13 november. Op... Lees meer

Compliment van ridder_51 op 10 oktober 2018 over Koopjedeal.nl

Ik ben blij dat mijn bestelling heb gekregen.

Compliment van Bens1 op 10 oktober 2018 over Koopjedeal.nl

Er is eindelijk een reactie gekomen. Nu maar afwachten of er nog geleverd wordt.

Compliment van Mirsja op 14 september 2018 over Koopjedeal.nl

hele vlugge reactie
de volgende dag al een nieuwe smart watch in huis

Compliment van frans van ierssel op 10 september 2018 over Koopjedeal.nl

Bovenstaande belofte is al eerder gedaan toen ik bij Koopjedeal de klacht heb aangekaart.Maar als nu de belofte wel wordt nagekomen ben ik tevreden

Compliment van JoBeDo op 11 september 2018 over Koopjedeal.nl

Eindelijk, zo te zien is het opgelost.

Compliment van y.timmermans op 04 september 2018 over Koopjedeal.nl

koop je deal heeft tot nu toe alles naar tevredenheid opgelost.
Contact met de medewerkers van de helpdesk was buitengewoon positief

Compliment van Ron Plate op 28 augustus 2018 over Koopjedeal.nl

Nederlandse handleiding ontvangen. Goed opgelost

Compliment van klotefonje op 27 augustus 2018 over Koopjedeal.nl

het is opgelost ik had de andere dag de nederlandse gebruiks aanwijzing via mail .

Compliment van Richard Hotting op 02 augustus 2018 over Koopjedeal.nl

Nieuw mailtje 3/8 tafels bij u binnen?
Maar nog geen email met bezorg tijd?? Of gooien ze ze door de brievenbus? Ben benieuwd en hopen op snelle afwikkeling dit is nu al 3mnd bezig voor 2 tafels???

Compliment van bestelling 202792797 23..06.2018 op 19 juli 2018 over Koopjedeal.nl

ordernummer#202792797:prima oplossing, hartelijk dank, de nieuwe armbank zie ik graag tegemoet, een ode aan jullie!!!!
Al het goede... een 10 voor de oplossing

Compliment van asteenkamp 43 op 06 juli 2018 over Koopjedeal.nl

Hadden ze dat gisteren maar gelijk gezegt nadat ik een uur aan de telefoon heb gehangen ,

Compliment van shabila op 09 juli 2018 over Koopjedeal.nl

Uiteindelijk na veel getrek en duw heb ik mijn bestelling ontvangen. Er was maar één product niet op voorraad. De rest hadden jullie wel kunnen opsturen op de afgesproken datum. Alle telefoontjes die ik heb gehad met jullie heeft tot geen acties geleid. Als ik zelf hier niet achter aan had gezeten dan had dit allemaal veel langer geduurd. Dit lijkt mij ook niet goed voor jullie eigen reputatie.
Met vriendelijke groeten,
Shabila Dhonré

Compliment van Dellevoet op 06 juli 2018 over Koopjedeal.nl

hierbij stuur u het gevraagde ordenr. 202088269
107528 koopjedeal BV
kenmerk 08-06-2017 0030002137980735

met vr. gr.

Compliment van Sterre2017 op 26 juni 2018 over Koopjedeal.nl

Mijn klacht is perfect opgelost ik heb een credit nota ontvangen en het geld is al terug gestort ook hoefde ik het art niet terug te sturen. Ik kreeg ook nog een tegoed bon voor mijn eerst volgende bestelling voor de vracht kosten.wat een goede service hartelijk dank
Rob