Klacht: onbezorgd…….

op 14 juni 2019 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketdienst dpd meldt dat zij heden een pakket hebben aangeboden op ons huisadres. Ondanks dat wij thuis waren, geen van beiden hardhorend zijn alsmede nogal bij de tijd, hebben wij letterlijk niets vernomen.
De service van DPD blijkt opvolgend abominabel: de invul-kaart die in de bus werd gestopt, geeft niet aan hoe laat de bezorger langs kwam, de bezorger heeft hetpakket niet aangeboden bij de buren (onze voordeuren liggen 2×3.00 meter uit elkaar….. en de klachten service van ‘dpd’ (die er 12 minuten over deed voordat ze opnamen: het zal wel druk zijn…..) geeft aan dat het pakket niet 2x wordt aangeboden1? Dat ligt aan de opdrachtgever in casu Koopjedeal! Nu moeten wij het pakket (2 stoelen) elders in ons dorp ophalen: geen eenvoudige zaak als je slecht ter been bent.
Wat een beroerde service en wat een tegenstelling met DHL, die met enige regelmaat ‘dealtjes’ bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Over het welniet aanbellen heb ik geen mening. Maar als wij onverhoopt niet thuis zijn, is het aanbieden aan de buren een gangbare procedure. Sterker nog: onze vertrouwde bezorger DHL weet waar hij een pakketje veilig kan 'stallen'. Het maken van een afspraak voor een tweede aanbieding van het pakket lijkt mij normaal: wij bestellen regelmatig on-line omdat we prijs stellen op het gemak van 'aan huis bezorgd'.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2019 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ronald Damen,

Wat vervelend om te vernemen dat uw ervaring met de bezorgdienst niet naar wens is geweest. Ik snap dat dit erg vervelend is, echter kunnen wij hier helaas niets aan doen, dit komt omdat het door u bestelde artikel vanuit een extern magazijn, direct vanuit de leverancier, wordt verzonden. Zij kiezen zelf een transporteur uit, hier hebben wij geen invloed op. De gekozen transporteur verschilt per leverancier. Wij leveren zelf vrijwel altijd met PostNL en anders met DHL.

Excuses voor de geleden ongemakken die u heeft ervaren!

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Damen