Klacht: niet leveren van een bestelling

op 13 september 2019 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 5 september via de krant bij koopjesdeal een paar laarzen besteld ook meteen voldaan via ideal.
Op 11 xeptember j.l.krijg ik een mail dat het pakket verzonden is via postnl.
Bij de track en trace van postnl staat een verkeerd adres genoemd, postcode en huisnummer zijn wel goed, Ik heb via de mail daar melding van gemaakt bij koopjesdeal, nog even nagekeken op de bestelbon en factuur, maar daar staat alles wel juist vermeld. Ik krijg van postnl een bericht dat het pakket naar de afzender geretouneerd is omdat het adres niet klopt.
Ik heb vanaf toen iedere dag een mail gestuurd en gebeld (maar zijn telefonisch niet bereikbaar), waar mijn pakket blijft. Ik krijg gewoon geen reactie terug. Ik heb ook geen mail meer gehad dat mijn pakket opnieuw verzonden is. Wat moet ik nu doen? ik wil graag het pakket alsnog ontvangen of mijn geld terug (105,95 euro). Graag uw reactie.

Sandra Bens

Ik ben tevreden als ik het pakket nog krijg of mijn geld terug.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruudbens@gmail.com