Klacht: Koopjedeal negeert klant volledig

op 14 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Maandje geleden 8-pack boxershorts besteld. Blijkt het een ander model te zijn dan op de site stond afgebeeld. Toen voelde ik me al ge-naaid maar o.k., je verwacht dat het gewoon op een normale nette manier wordt opgelost. Maar vervolgens een week lang elke dag meerdere keren geprobeerd te bellen: altijd voicemail. Mail gestuurd met terugbelverzoek: geen reactie. Op 13 aug. mail gestuurd met verzoek tot toezending juiste model danwel creditering volledige bedrag: nooit reactie gekregen. Zoveel schijt hebben aan een klant die gewoon netjes betaalt: ronduit onbeschoft. Ik ga het hier zeker niet bij laten zitten… Ik raad dan ook iedereen af ook maar iets te kopen op deze site!!!

Zodra ik óf het juiste model in huis heb óf het volledige bedrag (incl. verzendkosten) teruggestort heb gekregen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 14 september 2018 om 16:06 geantwoord

Beste Maarten Meijer,

Wat vervelend dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen.

Ik zie dat u reeds contact heeft met mijn collega over de e-mail. Zij is van de retour afdeling en zal u hiermee verder helpen. Ik ga ervan uit dat zij een passende oplossing hiervoor zal vinden.

Excuses voor het ongemak!

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door antiens