Klacht: ik heb niets ontvangen

dick-diny op 02 juli 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 Juni 2018 heb ik een bestelling gedaan n.l.
een schroefboormachine het is nu 1 Juli 2018
maar niets ontvangen of gehoord.
met de levertijden van de aanbiedingen
klopt dit dus helemaal niet

Gewenste Oplossing:

ik hoop bericht te ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 juli 2018 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dick,

Wat vervelend om te vernemen dat u uw bestelling nog steeds niet in ontvangst heeft mogen nemen.

Heeft u voor ons uw bestelordernummer?
Uw bestelordernummer hebben wij nodig om de gegevens inzichtelijk te maken.

Uw bestelordernummer vindt u in orderbevestiging die direct na de aankoop naar uw mail is verstuurd.
Tevens vindt u altijd een bestelordernummer terug in uw afschrift.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Met vriendelijke groet,

Femke Karper
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door