Klacht: Herzberg Accu stofzuiger

op 17 april 2019 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

betreft bestelling nr 203273557
Deze stofzuiger aangeschaft nadat een ander merk (vorige bestelling) niet meer bij jullie leverbaar was.
Reeds 2 keer via info@koopjedeal klacht ingediend. Zou met 2 dagen reactie krijgen Helaas hoor ik maar niets.
Deze stofzuiger functioneert niet goed. Na volledige oplading (verschillende malen herhaald) doet de stofzuiger het slechts enkele minuten, Daarna slaat hij af. Na even wachten doet hij het weer, maar dat is slechts heel kort. Dit laatste doet hij ook met afgenomen opvangbak, dus hij zit niet dicht met vuil.

Als ik binnen twee dagen antwoord krijg van jullie. Uiteraard met een oplossing voor dit probleem, b.v. andere stofzuiger die wel goed werkt of geld terug.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 17 april 2019 om 19:19 geantwoord

Beste Henk Voskuilen,

Wat vervelend om te vernemen dat het artikel niet naar behoren werkt.

Ik adviseer u om een retour aanvraag in te dienen via https:www.koopjedeal.nlretourneren.

Om het aankoopbedrag retour te ontvangen, dient u binnen het zichttermijn van 30 dagen te retourneren. Indien u buiten het zichttermijn retourneert, maakt u gebruik van uw garantietermijn. Hierbij kunt u een vervangend artikel ontvangen of het aankoopbedrag retour ontvangen in de vorm van spaarpunten.

Excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door h.voskuilen