Klacht: geen antwoord-levering

op 14 juni 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 juni gordijnen besteld(ook betaald) met vermelding 13 juni afleveren depot en 14 juni bij u thuis.

inmiddels al 2x een email gestuurd en schandalig gewoon,geen antwoord te ontvangen.
zoals nu wordt gewerkt echt schandalig en lijkt gewoon op Malafide praktijken. (betalen maar nooit iets doen).
is het zo moeilijk de klant een klein berichtje te sturen!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

directe levering-terug betaling (bankgegevens bekend bij hun)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 18 juni 2018 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dirk,

Wat vervelend om te vernemen dat u nog steeds geen reactie heeft ontvangen, en tevens ook uw bestelling niet.
Dit is natuurlijk niet wat u gewend mag zijn van Koopjedeal.nl.

Zou u ons willen voorzien van uw ordernummer? Hiermee kunnen wij uw bestelling inzichtelijk krijgen en kijken waar het precies mis gaat.

Wij vernemen het graag spoedig van u.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Femke Karper
Team Webcare

Heeft op 21 juni 2018 om 17:49 geantwoord

ondanks belofte wederom geen antwoord cq beloofde verzending/trackkode.
zojuist mail gestuurd met alle bankgegevens en per direct om terugboeking geeist.
in 1 woord schandalig.

Alle klachten die gemeld zijn door dirkscheffer