Klacht: emails

elizabeth van der boor op 26 juni 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb mijzelf al tig keren afgemeld maar daar blijken jullie geen notitie van te nemen, dus bij deze ik wil geen nieuwsbrieven meer!!!!!

Gewenste Oplossing:

als ik geen nieuwsbrieven meer krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 03 juli 2018 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elizabeth,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben u handmatig afgemeld voor de nieuwsbrief aanbiedingen.
U ontvangt geen nieuwsbrieven meer van ons.
Het kan maximaal twee werkdagen duren voordat de afmelding verwerkt is.

U bent uiteraard altijd welkom om opnieuw aan te melden!

Wist u dat uzelf eenvoudig kunt afmelden voor de nieuwsbrief?
Wanneer u op klik hier om je af te melden helemaal onderaan de nieuwsbrief klikt, wordt u naar de volgende pagina gedirigeerd: www.koopjedeal.nlafmelden
Vervolgens vinkt u uw nieuwsbrief voorkeur aan en klikt u op aanpassen.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nlcontact

Onze welgemeende excuses voor alle geleden ongemakken.

Met vriendelijke groet,

Femke Karper
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door