Klacht: Bedrog

dirkscheffer op 22 juni 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

leuk te zien dat de klacht opgelost schijnt te zijn.
niets is echter waar,meer bedrog is er bijgekomen en nog nimmer
meegemaakt dat een bedrijf zich zo schuldig maakt aan strafbare feiten.
Justitie zou deze met onmiddellijke ingang moet sluiten.
geen woorden voor. 11 juni besteld en betaald en dan dergelijke onzin te moeten vernemen omtrent productlevering.

Gewenste Oplossing:

per direct terugstorting van het bedrag zijnde euro 91,96 alwaar bankgegevens al een paar keer bekend gemaakt is per email aan Koopjedeal en uiterlijk woensdag 27 juni te zijn bijgeschreven op het vermelde rekening nrbank.
anders genoodzaakt toch de zaak uit handen te geven en alle kosten voor hun rekening te laten komen,want doelbewust doen zij dit klanten aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 03 juli 2018 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dirk,

Allereerst wat vervelend om te vernemen dat u geen bestelling heeft ontvangen.
Helaas is uw klacht niet eerder behandeld door afwezigheid van het webcare team.

Zou u ons willen voorzien van uw ordernummer?
Hiermee kunnen wij uw bestelling inzichtelijk krijgen en ervoor zorgen dat dit voor u wordt opgelost.

Wij vernemen het graag van u.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Femke Karper
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door dirkscheffer