Klacht: Artikelen worden niet geleverd of terugbetaald

op 14 maart 2019 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In één bestelling heb ik op 10 februari jl. twee producten besteld bij Koopjedeal. Een artikel werd vlot geleverd, het andere artikel heb ik tot dusver niet geleverd gekregen en het aankoopbedrag wordt ook niet teruggestort. Via de mail contact opgenomen met Koopjedeal. Zij verwijzen mij door naar een mailadres van Marktplaats. Vanuit Marktplaats wordt niet gereageerd op mijn mail. Ook Koopjesdeal reageert niet meer op mijn mails.

Gewenste Oplossing:

Als het aankoopbedrag wordt teruggestort of als de artikelen worden geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 17 maart 2019 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste EMCopier,

Wat vervelend om te vernemen dat u slechts een deel van uw bestelling heeft ontvangen. U geeft zelf al aan uw bestelling te hebben geplaatst bij Marktplaats Aanbieding. Dit is een andere firma dan Koopjedeal.nl.
Ik kan uw gegevens en uw bestelling dan ook niet inzien. Ik adviseer u om contact op te nemen met Marktplaats Aanbieding via het volgende e-mail adres:
marktplaatsaanbieding@ecomsupply.nl.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Heeft op 17 maart 2019 om 12:35 geantwoord

De producten zijn toch echt bij Koopjedeal gekocht. Marktplaats geeft ook geen reactie. Oftewel je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ondertussen geen producten of retourbedrag ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door EMCopier