Klacht: afmelden lukt niet

op 14 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 14 september 2018 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste P.A. Dieleman,

Wat vervelend om te vernemen dat u tot op heden ongewenste mails van ons ontvangt, onze excuses hiervoor.

Direct heb ik u handmatig verwijderd van onze abonneelijst. Het kan tot 48 uur duren voordat dit verwerkt is in ons systeem.

Mocht het zo wezen dat u ook op een ander mailadres ongewenste mails ontvangt, dan verneem ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Heeft op 14 september 2018 om 18:22 geantwoord

Laf. Twee jaar geprobeerd af te melden en volkomen genegeerd. Pas na inmenging van klacht.nl een standaard antwoord. Doe iets aan jullie instelling. Drammerig en onfatsoenlijk.

Alle klachten die gemeld zijn door zeerzeerontevreden