Klacht: Het telkens wijzigen van leveringen

Chris van Heusden op 29 mei 2024 over Koninklijke Postnl Bv in de categorie Koeriersbedrijven en post, Post

Ik verwacht 3 pakketten vanaf afgelopen dinsdag 28 mei jl. toen werd het al verzet naar dag later vervolgens vandaag zou het geleverd gaan worden en wat denk je we hebben het weer niet gehaald en moeten de levering wijzigen nu staat de planning weer voor morgen de 30ste.
Ik verwacht 3 pakketten van verschillende instanties dus ze hebben alle 3 verschillende barcodes, en melding bij Post maken dat werkt voor geen meter in de chat krijg je geen medewerker maar een robot of iets.

Dat POST NL gewoon de pakketten uitleverd de mensen blijven ervoor thuis je kunt niet blijven spelen met de klanten zo ga je niet met mensen om.
Er moeten vrije uren worden opgenomen onze postbezorger gooit het altijd voor de deur of je nu thuis bent of niet met alle gevolgen van dien dus de mensen zorgen ZEKER dat ze hier thuis zijn maar dan zou hij toch daadwerkelijk moeten komen anders een tegemoetkoming in de verloren uren door POST NL deze tarieven gaan omhoog maar de service en dienstverlening is drastisch achteruit gegaan

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koninklijke Postnl Bv

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koninklijke Postnl Bv nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris van Heusden