Klacht: Komen afspraken niet na

op 13 februari 2018 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een k*tbedrijf is dit zeg. In eerste instantie monteur gehad die doodleuk zegt dat boiler kapot is. En heeft geen nieuwe bij zich terwijl we dit nog specifiek hadden gevraagd. Hebben we ruim een week kunnen wachten op een nieuwe. Deze nieuwe doet het niet meer binnen een week. Zakt je broek toch van af. Gebeld en 2 dagen later zouden ze monteur sturen. Deze afspraak bellen ze eind van de dag ervoor af met een dikke smoes dat ze niet alle onderdelen binnen hadden. Dus nu weer ruim een week zonder boiler en warm water in de keuken. Vandaag eindelijk monteur geweest. Heeft geen onderdeel nodig gehad. Door het gepruts van de vorige monteur was de boiler niet goed aangesloten. Weken lang irritatie dus en service is nul!!

Gewenste Oplossing:

niet!!

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Fledderus