Klacht: Koffiezetapparaat

op 09 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik zou graag een klacht neer willen legen over de behandeling van mijn klacht.
Ik heb ik februari een krups koffiezetter gekocht bij de mediamarkt.
In juli begon die gebreken te vertonen en belde de mediamarkt ….opsturen werd er gezegd.
Ik helemaal blij dat ze hem na zouden kijken dus netjes opgestuurd met alles erop en eraan.
Bij terugkomst van vakantie was die weer retour gezonden dus ik helemaal happy en snel een kop koffie maken ….mmm heerlijk dus denk zal er nog een nemen en jahoor weer het maalgedeelte wat niet werkte dus maar weer gebeld en tja meneer u moet hem toch weer opsturen om.dan na te laten kijken …….nu heb ik hem van de week weer terug gekregen na 5 x opsturen en wat denk je …..ja hoor hij stopt weer met malen .
Ik weer de media markt gebeld en kreeg als antwoord of ik hem voor de 6de keer wou aanbieden ,maar nu was ik iets minder vriendelijk en heb gezegd dak ik helemaal klaar was met de mediamarkt en er nooit meer wat mee te maken wil hebben en wat schutting taal dus dat zal ik besparen…..want een koffie drinker zonder koffie word goed sjagie hiervan.
Ik ben dus ook niet meer van plan ooit iets bij media markt te kopen na zo om de tuin te worden geleid …..ben er helemaal klaar mee.
En hoogswaarschijnelijk beland dat apparaat bij het grof vuil en ga ik een nieuwe kopen bij een zaak die me niet zolang aan het lijntje houd met onzin.

Als ik een nieuw apparaat ontvang want van dat reperatieteam heb ik ook geen hogen verwachtingen meer.
Ik post hem nu alleen voor het bedrijf en word er nims gedaan dan gaat die wel openbaar.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dave.kerseboom