Klacht: Koffie Machine

op 28 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste Media Markt

Ik heb 23 December jongstleden een De Longhi koffie Machine gekocht bij de Media Markt .
De dubbele lungo werkt niet goed de ene kop is meer gevuld dan de tweede kop dus erg vervelend .
Ben met de klacht bij jullie service Bali geweest het verhaal uitgelegd .
En mij verteld dat een probleem van de Machine is en er niets aan gedaan kon worden .
Heb de klanten service van de Longhi gebeld en het is niets is wat een euvel is van de machine het kan een geknikt slangetje zijn dus dat kan simpel opgelost worden .
De Longhi stuurt een Monteur wat ik super vind en hoop dat het probleem wordt opgelost dat noem ik service super van de Longhi .
Wat Media Markt betref ben ik erg teleurgesteld in de manier van mijn vraag en het gevoel dat ik het bos in gegestuurd ben .
Het het gevoel dat met mijn klacht simpel werdt afgedaan om er vanaf te zijn en te zeggen dat er niks aan gedaan kon worden.
Wij als gezin kopen vaker bij Media Markt maar de twijfel is toegenomen om er nog te kopen .

MJ van Haren .

Hoop dat het de Monteur likt om te maken,
Anders hoop ik een nieuwe Machinei te krijgen .

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel Van Haren