Klacht: Koelkast na 6 maanden defect

op 22 september 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Na 6 maanden mijn AEG koelkast SKS81200C1 defect, ik meld de storing 15-09-2016 en krijg te horen dat de monteur niet eerder kan komen als 22-09-2016 (1 week later) met de buiten temp van 30 graden niet echt handig
dus maar een camping koelkastje van zolder gehaald.Monteur komt op 22-09-2016 en na een uitgebreid onderzoek blijkt de koelkast niet meer te repareren. De monteur meld dat er onder garantie een nieuwe koelkast komt, heel mooi denk je dan, ik vraag waneer komt de nieuwe koelkast ? monteur zegt duurt 5 tot 10 werkdagen. hoe dan dit kan toch veel sneller kom op nou we leven in 2016 hoor ik zit al ruim een week op de camping

als de nieuwe koelkast met 2 werkdagen geleverd wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 22 september 2016 om 12:42 geantwoord

De storing is ingepland op 16 september voor een bezoek op 22 september. Voor een bezoek is enige voorbereidingstijd nodig om bijvoorbeeld onderdelen mee te sturen. Tijdens dit bezoek is gebleken dat een omruiling noodzakelijk is en de verwerkingstijd is tussen de 5 en 10 werkdagen. Voor een snellere omruiling kan de handelaar wellicht iets betekenen.

Nikki
AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht fredmartens

2 maanden geleden - Slechte reactie is toch geen oplossing aangeboden of heb ik mijn nieuwe koelkast binnen 2 werkdagen ?

Heeft op 22 september 2016 om 16:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door fredmartens