Klacht: Koelkast kapot

op 26 april 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een complete keuken gekocht bij keuken kampioen. Na een paar maanden doet mijn koelkast het niet meer. Ik kon alles wat er in stond weggooien en gelijk gebeld. Na 1 week kon er een monteur komen. En nu blijkt datie niet meer te herstellen is en krijg ik een nieuwe en dit kan weer tot 5-10 werkdagen duren..
Ik heb gebeld dat ik dit geen style vind en of er geen vervangend koelkast is voor tijdelijk. Nee ik moet gewoon wachten. Echt belachelijk voor een keuken van 12.000 euro.

Dat ik nu een koelkast te leen krijg

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

11 maanden geleden - Beste mevrouw Cleintuar, Bedankt voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat uw koelkast defect is. De vervangen van de koelkast ligt momenteel bij de leverancier. Ik zal de service verzoeken navraag te doen of dit eerder geregeld kan worden. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 28 april 2016 om 12:23 geantwoord

Beste mevrouw Cleintuar,

Mijn collega van de klantenservice heeft afgelopen dinsdag 26/4 uw voicemail ingesproken betreffende een leenkoelkast en aan u gevraagd of u wil bellen naar onze service afdeling. Ik wil u dan ook vragen om het verdere contact hierover met onze klantenservice te laten verlopen.

Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Latinachicka
x