Klacht: Klopt niks van de levertijden

op 07 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 10 september iets besteld en dat zou 2 weken levertijd zijn. Toen werd er aangegeven dat hij 2 oktober er zou zijn. Maar via het track en trace systeem kon ik zien dat het pakket nog in China was. Toen zou die er 4 oktober zijn maar wederom op 4 oktober zat het pakket ditmaals in Zuid Korea. Nu zou hij hier vandaag de dag vrijdag 7 oktober eindelijk zijn. Het leek ook te kloppen want hij was al er lang onderweg vanuit Hong Kong. Nu kijk ik net weer bij het track en trace systeem. En ja hoor, ditmaal is het pakket in Dubai. Nu kan ik weer een weekend wachten want ja hoor UPS levert niet in het weekend. Tenzij je 123,- extra aftikt, dan zijn ze bereid om op zaterdag te leveren. Nergens waar je je klacht kwijt kunt.

Als ze het zo snel mogelijk leveren, het liefst in het weekend al. En in het vervolg logisch nadenken met het transport, een vlucht van China naar NL was veel goedkoper geweest dan al deze omwegen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:47 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bozeengefrustreerdeklant