Klacht: Klopt niks van de levertijden

op 07 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10 september iets besteld en dat zou 2 weken levertijd zijn. Toen werd er aangegeven dat hij 2 oktober er zou zijn. Maar via het track en trace systeem kon ik zien dat het pakket nog in China was. Toen zou die er 4 oktober zijn maar wederom op 4 oktober zat het pakket ditmaals in Zuid Korea. Nu zou hij hier vandaag de dag vrijdag 7 oktober eindelijk zijn. Het leek ook te kloppen want hij was al er lang onderweg vanuit Hong Kong. Nu kijk ik net weer bij het track en trace systeem. En ja hoor, ditmaal is het pakket in Dubai. Nu kan ik weer een weekend wachten want ja hoor UPS levert niet in het weekend. Tenzij je 123,- extra aftikt, dan zijn ze bereid om op zaterdag te leveren. Nergens waar je je klacht kwijt kunt.

Gewenste Oplossing:

Als ze het zo snel mogelijk leveren, het liefst in het weekend al. En in het vervolg logisch nadenken met het transport, een vlucht van China naar NL was veel goedkoper geweest dan al deze omwegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bozeengefrustreerdeklant