Klacht: Upgrade geweigert

Mia van Vught op 25 maart 2025 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 maart zijn wij met KLM vanaf Bangkok terug naar Amsterdam gevlogen . Na boarding bleek dat een stoel voor ons ( economy extra beenruimte ) leeg was . Wij zaten er direct achter , mijn man en meneer aan rechter zijde , beiden 100kg , en ik in het midden . Meneer rechts van mij gaf direct aan dat hij graag , ivm extra beenruimte , de stoel voor hem wilde . Extra kosten waren geen bezwaar . Mijn man stelde voor dat we de kosten zouden delen omdat ik ook behoorlijk krap zat . Bij navraag aan de steward zei hij het aan zijn meerdere te vragen …. we kregen 0 op rekest . De stoel voor ons werd de rest van de vlucht gebruikt voor afval en lege flesjes van de mensen voor ons . Voor ons een uitermate slechte ervaring ……

Gewenste Oplossing:

De oplossing die voor ons wenselijk was is niet terug te draaien , gewoon tegen betaling een andere lege stoel . Dat de dame die de beslissing nam niet het fatsoen had om het ons zelf te komen vertellen .... is zeer laakbaar . Ze draaide wel met champagne en hapjes rond 2 jonge meisjes die blijkbaar familie waren van een collega . De dames werden verwent en gepamperd .... wij kregen niet eens waar we voor wilden betalen . Complimenten voor de steward die de onaangename boodschap moest overbrengen .....

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Reactie van de melder van de klacht Mia van Vught

1 maand geleden - Geen idee ,,,,, U zegt net dat ze deze klacht niet in behandeling nemen ??

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mia van Vught