Klacht: Onterechte aanmaning

Jeanine1984 op 22 maart 2023 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 08-08-2022 een paar zwarte Kappa’s gekocht met factuurnr. 287958 en prijs € 45,90.

Ik heb op 22-08-2022 een paar witte Kappa’s gekocht met factuurnr. 206198 en prijs € 45,90.

Op 26-08-2022 heb ik eerst overgemaakt naar Klingel: € 45,90 met omschrijving (zoals ze zelf aangaven) (klantnr.)/287958 zoals u ziet bestaande uit mijn klantnr. en factuurnr. vd zwarte Kappa’s.

Op 26-08-2022 heb ik ook overgemaakt naar Klingel: € 45,90 met omschrijving (zoals ze zelf aangaven) (klantnr.)/206198 zoals u ziet bestaande uit mijn klantnr. en factuurnr. vd witte Kappa’s.

Mijn account rekeningsaldo stond hierna netjes € 0,00.

Nu, 7 maanden later, krijg ik uit het niets een aanmaning dat de witte Kappa’s niet betaald zouden zijn en ook in mijn account staat hij nu ineens terug op niet betaald. Ik heb toen meteen mijn bankafschrift van de betaalde witte Kappa’s gemaild naar de klantenservice. Die persoon die mij antwoordde, Magda Monkau, heeft deze echter niet eens bekeken maar is rechtstreeks naar mijn klantaccount gegaan waar nu staat dat de zwarte wel en de witte niet zijn betaald, want haar antwoord was: dit is vd zwarte, u moet de witte nog betalen. Had zij even de moeite genomen om naar de omschrijving/het kenmerk vd betaling te kijken, dan had zij gezien dat het wel degelijk om de betaling vd witte Kappa’s ging. Hierna heb ik de bankafschriften van beide paar schoenen gemaild, maar in mijn account staan de witte Kappa’s nog steeds op niet betaald en aanmaning.

Zowel in hun administratie als mijn account de schoenen op betaald zetten en het openstaande rekeningsaldo daarmee op € 0,00.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanine1984