Ik heb op 22 mei een leren damesjas retour gezonden, en heb daarna, na een telefoontje met de klantendienst 10 weken gewacht, deze tijd was er nodig vertelde hij mij, daarna maar weer contact opgenomen, nu via de mail.
De hele... Lees meer
Op 21 april heb ik een bestelling bij klingel gedaan op 3 mei is het pakketje aangeboden bij DHL daarna nog steeds niet verwerkt wel een niet thuis bericht Naar servicepunt geweest niets te vinden geen pakket code... Lees meer
Retourpakket is ontvangen door Klimgel maar geld wordt niet teruggestort. Er wordt niet meer gereageerd op mail, telefonisch zegt men te helpen maar er gebeurd niks. Website laat bestellingen sinds februari 2024 niet meer zien, evenmin retouren en saldo. Niks... Lees meer
Ik heb gisteren n.rekenig van jullie nieuwe firma gekregen die heb ik betaald wel dat ik de rekening bij jullie al had betaald het was n.bedrag 49 95 willen jullie dit even voor mijn uit zoeken ans buiteman Lees meer
Geachte,
Ik heb op 31/1/2024 de niet passende laarzen teruggezonden via Bpost.
Tot op vandaag heb ik de terugbetaling van 85,98 € nog niet ontvangen !
Ik heb op 19/2/2024 een mail gezonden naar ; [email protected]
maar geen antwoord gehad ?
Kunt... Lees meer
waneer wordt mijn terugstuurde kleding stukken terug betaald het duurd wel heel lang mijn klantennummer is010463741 Lees meer
krijg een verjaardagskaart.plus 15 euro verjaardagskorting.
daar naast een verrassingsgeschenk,wat het is verklappen we niet.
wat spannend jas gekocht,vette pech.
geen verrassingsgeschenk.
zo hoort het niet,
dit wou ik even kwijt.
mevr delsing venlo. Lees meer
Broek geretourneerd niet afgeboekt Lees meer
Geachte ik ben 25jaar klant bij klingel en mona en een van u bedienden heeft mijn betalingsvoorwaarden veranderd!! Lees meer
Schoenen retour gestuurd. Heb 2 paar geretourneerd. Ik heb 2 weken geleden gebeld wanneer ik mijn aanbetaling teruggestort krijg. De medew. van Klingel vertelde dat er intern iets met het betalingssysteem was. Zij zou het handmatig corrigeren en over 10... Lees meer