Klacht: geen levering en je mag niet annuleren

Helga den Heijer op 08 november 2022 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23 oktober een bestelling gedaan, status staat al bijna 3 weken op verzonden. Nog steeds niets ontvangen.
tig keer gebeld, elke keer hoor je dat ze er mee bezig zijn,
Je kan niet annuleren en je geld terug krijgen, volgens mij mag dat wettelijk niet eens.
Je moet ten alle tijden kunnen annuleren als er niet geleverd wordt.
Hele slechte service.

Gewenste Oplossing:

Levering binnen 1 week, of binnen 1 week mijn geld terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helga den Heijer