Klacht: Bestelling veeeeeel te laat

Onderbroek2021 op 16 oktober 2022 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij Klingelmode op 21 september jl. Mijn artikel nooit ontvangen. Vandaag is het 16 oktober. Wanneer je belt worden er allerlei smoesjes verteld.

Ik vind dit scha dalig. Ik zou zeggen ga zo door. U verliest hierdoor enorm veel klanten.

Graag wil ik een normaal eerlijk antwoord..

Vriendelijke groet.A. Eversdijk

Gewenste Oplossing:

Door het lange wachten heb ik recht op been verzendkosten en een flinke korting

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Onderbroek2021