Klacht: En probleem die 7 maand probeer te op lossen met klaverblad verzekeringen maar nog steens kan ik niet oplosen.

op 10 april 2016 over Klaverblad verzekeringen in de categorie Verzekering

Geachte M/V
IK heeft en brief ontvang van klaverblad verzekeringen.
Dat als ik niet voor 20 van oktober betaal, Wordt mijn verzekeringen in kwartaal worden.
Dus ik laat mijn broer F.C. Maria betaal voor mijn, met bankrekening NL11INGBOOO9667424 DIE BEDRAAG VAN 77,31 euro.
Maar iemand die werk bij betalen, heeft de geld van de maand 19 van oktober verplaats voor maand van november.
En zo ga door met verplaats de geld ,aan andere maanden.
Daarna pak de betaal van 8 januari 2016, voor de maand november 2015,en de betaal van 28 december 2015 is voor januari 2016.
Dus de probleem begin op die dag, die het de maand van oktober ver plast voor de maand november.
IK blijf elke maand brief ontvangen dat de maand van januari is open.
En dat is niet klaar , ze stuur ook en brieft voor mijn , in de brief zeg als ik niet betaal de maand van januari op 28 april, mij verzekering word gespoten.
Maar ik heeft geen achterstanden bij klaverblad verzekeringen.
IK ben zo moe van deze probleem ,want ik heeft zo veel Reker op de brief van klaverblad verzekering.
En nu wil ook mijn verkering stopen ,voor niks
Maar ik zeg ,ik Reker niet meer op de brief van klaverblad verzekeringen , IK ben echt moe van deze probleem 7 maanden al.
IK heeft ook en brief gestuurd, voor Meneer P.A.M. Diekman als hij stop mijn verzekering ,IK denk niet twee keer om en avegaar zoeken, En hij moet veel veel geld aan mij betalen.
Want is genoeg nu.
IK ontvang ook een e-mail van de Meneer R.E. Busciacco
Dat De betaal van 8 januari 2016 is voor de maand november 2015 en de betaling van 28 december 2015 is voor januari 2016 ,en ik ben betaal tot 1 februari 2016.
IK het op 19 van oktober 2015 betaal met naam van F.C Maria.
Met rekening nummer NL11INGBOOO9667424
OP 06 van november 2015 heeft Klaverblad zelf afschrijven
Op 27 november 2015 heeft Klaverblad zelf afschrijven
OP 28 december 2015 heeft Klaverblad zelf afschrijven
OP 1 januari 2016 heeft Klaverblad zelf afschrijven
OP 2 van februari heeft Klaverblad zelf afschrijven
OP 30 maart heeft Klaverblad zelf afschrijven
Nu moet op 20 stee van april Klaverblad zelf ga afschrijven.
Dus ik heeft geen achterstanden.
IK weet niet hoe wekt de mensen daar.
OF misschien? denk ze dat de maand van 19 oktober is en schaduw ik ben geen Sinterklaas.

IK hoop dat jullie dit probleem oplossen snel voor mijn.

Mijn naam is G.Raphael

acceptatie.personen

12-1-2016

Aan: ‘dinchi_67@hotmail.com’

Geachte mevrouw Raphael,

Op 8 januari 2016 hebben wij uw e-mail ontvangen betreft uw betalingen voor uw uitvaartverzekering met polisnummer 91762839.

De betaling van 8 januari 2016 is voor de maand november 2015 en de betaling van 28 december 2015 is voor januari 2016. U bent op dit moment bij met betalen tot 1 februari 2016. Eind deze maand zullen wij de premie voor februari 2016 incasseren.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

R.E. Busciacco
Acceptatie personenverzekeringen
Klaverblad Verzekeringen
Tel. 079 – 3 204 382

www.klaverblad.nl
KvK-nummer: 27016035

Deze is de bewijs brief van Meneer R.E. Busciacco

IK ben tevreden bent, die moment deze probleem word op gelossen allen zo ben ik tevreden bent.

Reactie van de melder van de klacht dinchi67

3 jaren geleden - IK hoor van jullie snel