Klacht: Ik wil mijn geld terug dat terugbetaald is door het bedrijf waarbij is besteld.

L.A.213 op 27 november 2022 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alle beloftes die gedaan zijn door het bedrijf zijn niet nagekomen. Alle retourbetalingsdata komen zij niet na en er wordt maar constant gezegd, geduld hebben en wachten.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 29 november 2022 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste L.A.213

Hartelijk dank voor jouw bericht,

Dat is natuurlijk bijzonder spijtig om te vernemen dat er onduidelijkheid is over de status van deze terugbetaling. Het is goed dat je hiervoor contact met ons opneemt om dit onderwerp onder de aandacht te brengen! Via Klacht.nl heb ik geen mogelijkheid tot inzage in jouw accountgegevens om dit verder in behandeling te kunnen nemen. Echter, mijn collega's van onze klantenservice zijn hiervoor de aangewezen specialisten. Om die reden is mijn goed bedoeld advies rechtstreeks contact op te nemen met deze afdeling zodat dit verder voor jou nagekeken kan worden. Bij de verantwoordelijke medewerker kun je dan aangeven welke webwinkel het betreft en welk bedrag en datum deze betaling werd verricht aan Klarna.

Telefonisch zijn wij bereikbaar via: 020 808 2852 (lokaal tarief). Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur.

Via chatsupport zijn wij 24uur iedere dag bereikbaar: www.klarna.com/nl/ of via de Klarna app: app.klarna.com/login

Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om het onderwerp te laten beoordelen door onze consumentenombudsman. Indien gewenst (wel te adviseren) kan dit verzoek worden geplaatst via deze link: www.klarna.com/nl/feedback-en-klachten/

Wanneer er meer duidelijkheid of oplossing voorhanden is word je hiervan in kennis gesteld door onze Consumentenombudsman via e-mail.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne dinsdag toegewenst,

Met uiterst vriendelijke groeten,
Patrick.

L.A.213

Heeft op 29 november 2022 om 14:35 geantwoord

De klantenservice heeft mij tot nu toe 4x verschillende \"oplossingen\" gegeven. Geen van allen heeft gewerkt!

Alle klachten die gemeld zijn door L.A.213