Klacht: Betaling

klagende op 11 augustus 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouwmeneer, Uw factuur is tijdelijk gepauzeerd zodat we de mogelijkheid hebben om na te gaan wat er gebeurd is met uw betaling. U heeft aangegeven dat de betalingsomschrijving niet (juist) is aangegeven bij uw betaling. Omdat we dan uw...

Bedrijf Klarna
Categorie Betalingsdiensten
Status Opgelost
Datum 11 augustus 2018

Een klant heeft een probleem ervaren met Klarna, waarbij hij na betaling een aanmaning ontving. Ondanks het overleggen van bewijs van betaling, kreeg hij geen verdere reactie van Klarna en werd hem geadviseerd om contact op te nemen met het bestelbedrijf. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al lang betaald krijg ik aanmaning gestuurd. Aangegeven krijg je het antwoord is op pauze gezet zoek het maar uit met bestelbedrijf. Betaling bij hun gedaan met bewijs. Nu geen antwoord meer.

Gewenste Oplossing:

Dit in hun bedrijf zelf oplossen. Ik heb aan mijn verplichting (Betaling) voldaan. Nu zijn zij aan zet om dit te vereffenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 augustus 2018 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouwmeneer,

Uw factuur is tijdelijk gepauzeerd zodat we de mogelijkheid hebben om na te gaan wat er gebeurd is met uw betaling.

U heeft aangegeven dat de betalingsomschrijving niet (juist) is aangegeven bij uw betaling. Omdat we dan uw betaling niet kunnen koppelen aan de factuur waar uw betaling voor bestemd is betalen we het bedrag automatisch terug. Ik wil u daarom vragen om te controleren of u de betaling van ons heeft terug ontvangen.

De factuur is op dit moment in behandeling bij onze onderzoeksafdeling. Zij zullen u een e-mail gestuurd hebben waarin gevraagd wordt om meer informatie over uw betaling. Met deze informatie kunnen ze dit voor u onderzoeken. Indien zij vragen of informatie voor u hebben zullen ze opnieuw een e-mail sturen.

Ik wens u een prettige dag toe.

Groet, Kayleigh

klagende

Heeft op 18 augustus 2018 om 07:20 geantwoord

Ik heb die mail gelijk beantwoord met bewijs. Maar ik krijg gewoon geen reactie terug.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM