Klacht: Klarna en Size? accepteren retour niet

op 09 maart 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 2 paar schoenen besteld bij de Size? Webshop en in de winkel laten bezorgen.
1 paar bleek vieze zolen te hebben en dus al gedragen te zijn, hiervoor werden excuses aangeboden en deze zijn retour genomen.
Het andere paar paste mij niet en heb ik ook retour gegeven in de winkel van Size?.
Nu is het geval dat in mijn klarna account er maar 1 paar schoenen als retour staan en er nu word aangegeven dat ik binnen 7 dagen moet betalen voor het andere paar.
Ik heb ontzettend vaak contact opgenomen met de winkel, via mail via facebook via telefoon maar nergens word op gereageerd!
Tijdens het retour VAN BEIDE PAREN heb ik hiervan ook een bewijsje gekregen.
Ik wil dus niet betalen voor een artikel dat ik niet heb!

Als het openstaande bedrag van mijn klarna account word verwijderd en de twee retouren dus verwerkt zijn ipv 1

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 10 maart 2020 om 10:05 geantwoord

Beste Karima336,

Bedankt voor deze feedback. Wij vinden het zeer vervelend dat je factuur nog niet correct is aangepast.

Klarna gaat over de facturatie van je bestellingen. Dit betekend dat je een betaalverplichting hebt aan Klarna op het moment dat je kiest voor onze betaalmethode. De webwinkel is bij je bestelling voor de levering, inhoudelijke vragen over de producten en eventuele retouren.

Wij vernemen dat je factuur incorrect is aangepast door de webwinkel. Om in dit geval wat meer tijd te hebben om een correcte factuur te ontvangen, adviseren wij om in de Klarna app je factuur te pauzeren. Dit doe je door op de factuur te klikken, naar beneden te scrollen en op de knop een retour melden.

Mocht er niet op tijd een aanpassing gedaan worden, dan zal onze onderzoeksafdeling contact met je opnemen per mail. In deze mail zullen een aantal vragen staan waar onze onderzoeksafdeling een antwoord op dient te ontvangen. Zodra zij een antwoord ontvangen kunnen zij in die situatie een onderzoek starten.

Mocht het alsnog niet lukken je factuur te pauzeren, neem dan even contact op met onze klantenservice. Onze toppers van de klantenservice zijn dag en nacht bereikbaar via de chat. Je kunt een chat starten in de Klarna app of via app.klarna.comlogin.

Een fijne dag gewenst!

Groet,

Selwyn

Heeft op 12 maart 2020 om 16:22 geantwoord

Wonderbaarlijk genoeg is het ineens aangepast in mn account zonder dat ik iets gedaan heb. Bij Size? word geadverteerd met via Klarna betalen en ik wil jullie duidelijk maken dat het geen klantvriendelijke shop is om zaken mee te doen. Size? winkel is telefonisch NOOIT bereikbaar en ook per mail of socials niet. Daarbij komt dat er helemaal niets met mijn klacht gedaan werd door ze totdat ik dit op klacht.nl melde. Ik wil hierbij andere consumenten waarschuwen om niet bij Size? te bestellen, onderdeel van JDsports want het is alleen maar hoofdpijn! Ook Klarna zou hierin beter moeten weten vind ik want ik ben zeker niet de enige met problemen, geen juiste manier van zaken doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karima336