Klacht: Klarna belkoofd gespreid betalen maar je moet als nog alles in 1x betalen.

op 14 januari 2014 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

In December had ik een jurkje besteld voor mijn vriendin op Nelly.com.
Het is een dure maand dus dacht handig gespreid te betalen via Klarna.
Wat schept mijn verbazing, nu moet ik het hele bedrag ineens voldoen en als ik dit niet doe komt er 16,50 bij.
Als Klarna niet wilde dat ik gespreid ging betalen hadden zij dit moeten melden.
Het apparte is dat mijn vriendin vorige week een jas heeft besteld en dat zij precies het zelfde probleem heeft.
Ik ben dan ook zeer ontevreden over de afhandeling van de betaling hiervan en heb alle bewijzen dat ik gespreid betalen heb gekozen, dus anders gaan we andere maatregelen treffen.

Dennis van Abeelen

Dat het product van mij zowel mijn vriendin gewoon in termijnen zoals afgesproken betaald mag worden!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Klarna

3 jaren geleden - Beste mevrouw/meneer, Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u een e-mail gestuurd. Wij streven ernaar om het probleem samen met u zo snel mogelijk op te lossen. We hebben de vervaldatum van uw factuur 30 dagen verschoven zodat u in de tussentijd geen onnodige herinneringen zult ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan graag contact met ons op. Met vriendelijke groet, Mera Krikke Servicevertegenwoordiger Klarna AB

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 15 januari 2014 om 09:00 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Aan de hand van ons e-mail contact zijn wij samen met een oplossing gekomen. U kunt binnenkort uw factuur gespreid betalen.

Mera Krikke
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

Heeft op 15 januari 2014 om 09:22 geantwoord

KLarna heeft mij benaderd en aangegeven dat ze een fout hadden gemaakt, en dit verder goed afgehandeld! Tevreden dus.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Klarna beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dennishaarlem