Klacht: Klantonvriendelijke medewerker/slechte klantenservice

op 18 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 12 augustus 2017 rond 20:00 uur was ik bij de Media Markt in Leeuwarden om een product te ruilen. Wat me erg opviel was de service bij de retourbalie. De medewerker was erg klantonvriendelijk. Tijdens het invoeren van de gegevens die ze nodig had, had ze iets gedaan waardoor de computer vastliep. Vervolgens ging ze weer verder met een andere computer om de gegevens opnieuw in te voeren waardoor ik opnieuw de gegevens door moest geven. Tijdens het opnieuw invoeren had ze een onderdeel verkeerd ingevoerd waardoor de gegevens van de klant niet meer kloppen en moeite kostte om het te corrigeren. Of de fout tijdens het invoeren door de klant komt of niet, als het moeite kost om het te veranderen dan is het niet netjes van de medewerker om onvriendelijk te staren naar de klant en vervolgens “jeetje” te zeggen tegen de klant. Ze had de onjuiste gegevens nog steeds niet gecorrigeerd en daarna zei ze dat ze de gegevens niet gaat corrigeren. Kortom, de klant moet de onjuiste gegevens maar accepteren. Op de klantonvriendelijke medewerker/slechte service bij de retourbalie van de Media Markt in Leeuwarden na, ben ik nog nooit zo slecht geholpen bij de Media Markt op andere locaties.

Als ze klantvriendelijk ging doen/een goede klantenservice ging bieden, de onjuiste gegevens ging corrigeren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasperkst