Klacht: klantnummer

op 07 mei 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kan niet bij mijn account , hij geeft aan dat mijn klantnummer bij jullie niet bekend is, terwijl dat nummer wel op mijn contract staat, hoop dat jullie het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen ,in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

WEET NIET

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 11 mei 2020 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

Dat is vervelend, onze excuses voor het ongemak. Het klantnummer wat u in uw bericht aangeeft, is inderdaad uw correcte klantnummer. Ik heb u een link per e-mail toegestuurd, waarmee u direct kunt inloggen. Ik ga er vanuit dat het op deze manier moet lukken. Mocht het toch niet zo zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 3489450